• top-banner

Cumu mantene e ghjuvelli?

Ogni amica femina hà assai gioielli.Dopu avè acquistatu ghjuvelli, a chjave per gode di a gioia di i ghjuvelli per un bellu pezzu hè di sapè cumu mantene è prutegge.I gioielli, cum'è i bisogni di u ghjornu ordinariu, seranu contaminati da grassu, polvera è altre terra durante u prucessu di vestizione, è ponu esse dannighjati cù u tempu.Per quessa, avemu bisognu di pulizia, mantenimentu è mantenimentu frequenti durante u prucessu di vestizione.

Un mantenimentu impropriu di preziosi gioielli d'oru è d'argentu affetterà assai u so valore praticu. Tutti avemu bisognu di attentu à e seguenti situazioni:

1.A sudazione sportiva ùn hè micca permessa di portà ghjuvelli.Quandu si esercitanu, duvete sudà.U sudore hè acidu è pò dannà i ghjuvelli d'oru è d'argentu.L'esposizione à longu andà à u sudore affetterà u so culore è u lustre.

2.Don't lassà i ghjuvelli d'oru è d'argentu venenu in cuntattu cù sustanzi chimichi corrosivi.Credu chì ognunu sapi questu, perchè quandu cumprà ghjuvelli d'oru, un servitore rispunsevuli vi avvirtenu: i ghjuvelli d'oru è d'argentu ùn deve micca entra in cuntattu cù sustanzi chimichi corrosivi, cum'è bleach è banane.Acqua, àcitu sulfuricu, etc.

3.I ghjuvelli d'oru è d'argentu ùn ponu micca colpi o pressati.I ghjuvelli d'oru è d'argentu sò assai dolci.Ùn ponu micca resiste à scontri cù troppu pressione.A pressione pesante ùn funziona micca.Chistu li pruvucarà a deformità, è tandu seranu direttamente scrapped, ancu s'ellu hà valore residuale, ma A praticità hè andatu.

4.Please toglie i ghjuvelli d'oru è d'argentu quandu pigliate un bagnu o fate i travaglii di casa.Quandu fate i travaglii di casa o pigliate un bagnu, inevitabbilmente entre in cuntattu cù qualchi suminatu di pulizia, è a maiò parte di sti suminati di pulizia dannu i ghjuvelli d'oru è d'argentu.U gloss è l'aspettu seranu arruvinati, cusì assicuratevi di caccià quandu pigliate un bagnu o fate u travagliu di casa.

5.Gold è gioielli d'argentu ùn ponu esse posti à vuluntà.Se i ghjuvelli d'oru è d'argentu sò posti à vuluntà, hè faciule fà "accidenti" senza a vostra cunniscenza, cum'è l'impattu, stà da una altezza, esse sfrattu da oggetti pisanti, etc.

6.Clean gioielli d'oru è d'argentu regularmente.Aduprate un agente di pulizia speciale.Quandu si portanu ghjuvelli d'oru è d'argentu spessu, hè inevitabbile chì hè assai bruttu.À questu tempu, per piacè ùn aduprate micca agenti di pulizia à vuluntà, in particulare agenti di pulizia di tipo scrub, se ùn ci hè micca un agentu di pulizia speciale., Pudete puru aduprà u gelu di baby shower invece.Perchè u gelu di baby shower hè di natura mite.

7.Gold è ghjuvelli d'argentu deve esse guardatu in una scatula speciale.Ùn pudete micca mischjà ghjuvelli d'oru è d'argentu inseme in una scatula di almacenamento speciale.Credu chì tutti avete una scatula di gioielli, perchè ci saranu scatuli quandu cumprate sti valuables.But ùn mischjà micca inseme per comodità, perchè questu pruvucarà à strofinate l'una cù l'altru è dannu l'altru, affettendu a lucida è l'apparenza.

Quandu avete cura di i vostri ghjuvelli, pudete riferite à i seguenti:

1.Asciugà regularmente cù un pannu suave o una spazzola molle per pulisce

2.Avoid cuntattu cù sustanzi sharp è chimichi

3.Avoid portà in ambienti umidi, cum'è bagni, piscine, etc.

4. Ùn l'avete micca purtatu quandu fate i travaglii di casa è l'esercitu strenuous

保养

Tempu di pubblicazione: 21-oct-2021