• top-banner

20 anni di fabricatore di gioielli

1

Guangzhou Love & Beauty Jewelry Co,.Ltd hè stata stabilita in u 2008. Hè una cumpagnia di ghjuvelli diversificata è globalizzata chì integra u disignu, a trasfurmazioni è a vendita.Prufessiunali cuncepimentu, sviluppu, trasfurmazioni è pruduzzione di high-end S925 argentu, ramu, oru K intarsiatu cù diversi gemstone culurata, petre cristalli, petre miscellaneous, prudutti artificiali petra sintetica.Sempre aderite à u pensamentu è a tecnulugia di Internet, cuncintratu in a produzzione di gioielli d'argentu è a catena di furnimentu chì serve i clienti di e-commerce.

Missione di a Cumpagnia: Aduprate l'artigianalità di gioielli per fà gioielli d'argentu, è creanu una catena di furnimentu globale di gioielli d'argentu di alta gamma!

Cumpagnia hè situata in Shawan Jewelry Industrial Park appruvatu da u Ministeru di u Cummerciu di a Republica Populari Chine è sustinutu da Guangzhou City.Havi 800 metri quatrati di edifici di fabbrica standard di marca di prutezzione ambientale naziunale indipendenti.Ci hè circa 100 persone in a fabbrica, cù una pruduzzioni media di ogni ghjornu di 5 000 pezzi di ghjuvelli.Mantene un stock di 5 milioni di prudutti finiti in tuttu l'annu è serve i clienti in u mondu.

2

A Cumpagnia hà un disignu prufessiunale è espertu è una squadra di R&D di più di 20 persone, chì attiva l'ispirazione di u disignu è cattura i tendenzi di a moda in u mondu.Una squadra di pruduzzione qualificata cù più di 60 persone, un sistema cumpletu di gestione di a qualità scientifica, l'innuvazione cuntinua di a tecnulugia di produzzione è l'eccellenza in a tecnulugia.Assicuratevi chì i prudutti anu insights unichi nantu à a bellezza di a bellezza, sia in termini di stile, tendenzi di u mercatu, o artighjanali.

2

A squadra hà più di 20 anni di sperienza in a ricerca è u sviluppu è a produzzione di l'industria di gioielli, per chì ogni cliente chì coopera pò sente a squisitezza è a delicatezza di i gioielli d'argentu di alta qualità di Love & Beauty, è furnisce à ogni cliente. prudutti è serviziu di moda, individuali, d'alta qualità è più prezzu.

I clienti interessati è l'amichi sò benvenuti à visità a nostra cumpagnia per visite in situ è ​​negoziazioni cummerciale, è sviluppà un futuru luminosu inseme!


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2021